V tomto případu nám nezbude nic jiného, než se obrátit na nějaký slušný bazar ojetin nebo na inzeráty, které nabízí prodeje. Poté se stát vlastníkem takového automobilu není již velký problém. S cenou se dá ještě nějakým způsobem manipulovat a skončit na dohodnuté částce. Bohužel je tu ale nutno zmínit, že nový vlastník musí počítat s tím, že investicí do ojetého automobilu zde nekončí. Každý by měl být připravený na to, že budou potřeba provést další servisní úkony a tak by bylo dobré mít připravenou ještě nějakou rezervu na opravy a to zhruba tak deset až patnáct tisíc. Některé je dobré provést ihned, jiné mohou chvíli počkat, nicméně pokud chceme, aby nám automobil sloužil další řádku let, tak tyto výměny budou nezbytné.
- Olej a olejový filtr – je určitá doba, po které se musí měnit a je vcelku možné, že když bývalý majitel nabídl vůz k prodeji, tak se rozhodl již do této oblasti neinvestovat. Ovšem je to velmi důležitá investice, která nám ochrání motor.
- Rozvodový řemen – pokud prodávající neprokáže, že rozvody měnil v poslední době, tak rozhodně bychom neměli riskovat jezdit se starým. Bohužel by při svém prasknutí mohl motor poškodit tak, že by se již ani nedal opravit.
- Žárovky – je lepší si zakoupit nové a mnohdy můžeme investovat i do lepších a kvalitnějších zdrojů. Velký výběr veškerých autožárovek, , nás sice může zaskočit, ale na druhou stranu poskytne bohatý výběr.
- Stěrače – bez dobře fungujících gumiček se nebude kvalitně odvádět voda ze skla. Pokud ovšem budou zůstávat šmouhy nebo rozmazané stopy po stírání, tak to přinese celkem nebezpečnou jízdu. A to nemluvě o škrábání po skle nebo nepříjemném skřípání.
- Svíčky a kabely – dobře fungující zapalování zajišťuje plný výkon motoru a optimální proces spalování. Dá se očekávat, že zde nebudou zrovna nové výrobky, proto je dobré zkontrolovat, případně je vyměnit.
Případných investic je třeba více, ale záleží na typu vozidla a také na předchozí údržbě. Více se vyčíst ze servisní knížky, pokud je ovšem správně vedena.